Tietoa meistä

Inkeroisten Terho on 15.2.1914 perustettu urheiluseura. Seuran lajit ovat nykyisin hiihto, suunnistus ja yleisurheilu, joista hiihto ja yleisurheilu ovat olleet mukana alusta alkaen. Suunnistus tuli mukaan virallisesti 1930-luvun alukupuolella.

Terho on ollut perustamassa Suomen Pesäpalloliittoa ja heinäkuussa 1921 pelattiin Inkeroisten kentällä ensimmäinen nykyaikainen pesäpallo-ottelu.

Seuramme edustajat ovat olleet edustamassa maatamme niin Olympialaisissa kuin myös MM- ja EM-kilpailuissa. Seuramme edustajat ovat voittaneet useita Suomen mestaruusmitaleja eri lajeissa vuosien saatossa.

Terho on myös isännöinyt eli järjestänyt useita kilpailuja aina Suomen Mestaruuskilpailuista ja maaottelusta alkaen kuntoilutapahtumiin.

Toiminta-ajatus

Seuran tarkoituksena on jäsentensä ruumiillisen kunnon ja henkisen vireyden kehittämisen ja ylläpitämisen lisäksi tarjota heille terveitä vapaa-ajan harrastuksia sekä edistää toiminta-alueellaan seuran tarkoituksen mukaista toimintaa.

Seuran pyrkimyksenä on, että mahdollisimman moni toiminta-alueella harrastaisi seurassa liikuntaa kunto-, kilpa- tai huippu-urheiluna vauvasta veteraaneihin.

Historiaa

Rekisteriselosteet ym.tiedostoja

Liity jäseneksi

Seuran jäsenennä saat mm. seuraavia etuja

• Oikeus osallistua eri lajien virallisiin kilpailuihin seuran kustantamana
  • Seuran urheilukoulu, valmennusapu, jumpat, vaellukset ym. ovat yhteistapahtumat ovat luonnollisesti jäsenille tarkoitettuja ja jäsenten järjestämiä.
  • Jäsenet voivat tulla palkituksi seuran tai kyläosaston myöntämällä kunnianosoituksella
  • Seuran retket, matkat ja muut tapahtumat voivat olla hinnoiteltu jäsenhinnoilla
  • yms.
  • Jäsenmaksu aikuiset 15 Euroa ja alle 16- sekä yli 60-vuotiaat 10 Euroa